9 Ağustos 2011 Salı

Olamaz mi? Olabilir!

Hayatta bahaneleri olmayan insanlari seviyorum.

Onu oyle yapmak istiyorum aslinda...

Bu da boyle olsa daha iyi olur aslinda...

Yapardim ama iste...

Soylemisti ama iste..

Biliyorum tabi, ama iste...

Bosluklari doldurdugumuzu zannederken aslinda sadece kendimizi kandiriyoruz.

Oysa ne kadar guzel, icinde ne varsa soyleyebilmek.

Kendin gibi olabilmek..

Araya baska engeller koymadan...

Istemiyorum demeyi bilebilmek..

Kabul edebilmek...

Mutlulugun ne oldugunu kesfetmeye calismak...

Kendimizi sevebilmek, boylece baskalarini da sevmeyi ogrenmek...

Zor degil, zor yapan bizleriz.

Hayat cok hizli akiyor, bahaneler icin o kadar kisa ki...

Seviyorum! Hayatta bahaneleri olmayan insanlari seviyorum!

Bir de Mehmet Gunsur'u seviyorum :)

Bu fimi seyredemedim ama New York sokaklarinda bahanelerim olmadan, yururken dinlemek istiyorum...

Olamaz mi? Olabilir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder