26 Haziran 2011 Pazar

Emir ile Omer Taha


Bir kac gun once dayim resimlerini gonderdi. Ailecek ilk tatillerini yapmislar. Resimlere bayildim. Iclerinden bir tanesini de buraya eklemek istedim.

Omer Taha - Emir

Emir, Omer Taha'nin abisi. Biri Basak digeri de Yay burcu. Emir daha ciddi, benim tabirimle 'cool' :) Omer Taha ise surekli guluyor.

Emir, arabalari ve trenleri cok seviyor. Aslinda dalgali saclari var ama o saclara yazik oldu diyorum ben :)

Ilk berber macerasinin ardindan aglayarak annesine sarilmis, cok icerlemis, benim gibi.

Omer Taha'nin ise saclari Emir'e gore daha dalgali, hatta neredeyse kivircik bile olabilirmis. Daha 1 aylikken resmini cekmistim, o resimde bile guluyordu. Ama annesi ya da babasi etrafta yoksa biraz cabuk aglayabilir, buyudukce alisacak sanirim.

En cok da ikisinde de olan gamzelerine bayiliyorum. Annesinden :)

Simdi onlar buyuyorlar, ben belki de en guzel zamanlarini kaciriyorum.

SKYPE sagolsun, canli yayin ile gorusuyoruz.

Mayis ayinda Istanbul'a gittigimde Emir beni gordugunde 'Asli ablaaa' diye kosarak bana sarilmisti. Ben de sarildim ve beni nerden hatirladigini sordum, cunku o zamana dek adimi cok fazla soylememisti, sasirmistim. Yanit soyle oldu 'bilgisayardan' :)

Ey internet, sen nelere kadirsin...

Simdi Emir ile daha yakin bir iliskimiz var.

Ikisini de ozluyorum. Buralara da ugramalarini bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder